Ordre- og bestillingsløsninger

Salgsordre

Med salgsordremodulen i LexTalk vil selgerne i din bedrift ha muligheten til å enkelt lage – og prosessere ordre. Her kan du undersøke hvorvidt varen er på lager, hvilke varer hver enkelt kunde har i sitt sortiment, så vel som prisen på artiklene. Ordre sendes inn til ERP-systemet for direkte fakturering eller utsendelse, noe som sparer mye tid i gjennomføringen av hvert enkelt salg. Ved å sende informasjon direkte til systemet vil du som kunde minske hyppigheten av manuelle faktorer og på den måten effektivisere alt fra salg til levering av varer.

Kundebestilling

Ved å bruke kundebestillingsmodulen kan kundene dine på en enkel måte bestille varer via LexTalk-appen. Som selger kan du bestemme hvilke kundenummer hver enkelt bruker kan bestille på, så vel som hvilke varer kunden har tilgang til. Kunden logger så inn med brukernavn og passord før bestillingen gjennomføres. Ved å sette opp appen på forhånd vil kunden se akkurat hva som er tilgjengelig fra første pålogging. Sammen med branding av appen under eget merkenavn er dette en unik mulighet til å effektivisere ordreinngangen fra alle kundene dine. Ved hjelp av et enkelt brukergrensesnitt, uten store investeringer, vil LexTalk gjøre bestilling av varer lettere enn noen gang.

Sortiment og prislister

Sortiment og priser styres sentralt via FactoryTalk. Her vil enhver oppdatering du gjør overføres i sann tid, slik at kunden alltid har siste informasjon om hver enkelt vare, samt hvilke varer som er tilgjengelige for bestilling. Som bruker av LexTalk er det derfor ikke nødvendig å oppdatere programvaren manuelt for å ha tilgang til siste versjon. Denne løsningen kan også integreres med ditt ERP-system, slik at disse dataene synkroniseres direkte fra økonomisystemet i din bedrift.

Eksempel på produktsortiment

Share on facebook
Share on linkedin